Author Archives: Hadbjergborgerforening

DAGSORDEN
Generalforsamlingen i Hadbjerg Borgerforening
D. 22.06.2021 kl. 19:00

Dagsorden Valg af Dirigent Formandens beretning Fremlæggelse af revideret regnskab Fremlæggelse af budget for indeværende år, fastsættelse af kontingent Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer På valg:    Formand Poul Kragh ( (Ønsker ikke genvalg) Kristine Jensen (Ønsker ikke genvalg) Valg af 2 … Continue reading

OPDATERING TIL GENERALFORSAMLING D. 22/6 – 21

VI HÅBER PÅ ET TALSTÆRKT FREMMØDE. Efter de seneste forhandlinger i Regeringen, vil der fra på mandag d. 14/6 ikke længere vil være krav om coronapas i foreningsaktiviteter, eller krav om brug af mundbind. Dette betyder at vi kan afholde … Continue reading

Skt. Hans aften i Søparken

Onsdag d. 23. juni 2021 fejres der Skt. Hans aften i Søparken. Kl. 17.00: Vanen tro tændes der børnebål til snobrød, så tag familien med til en hyggelig eftermiddag/aften i det fri. Vi opfordrer i år til, at folk medbringer … Continue reading

Posted in Skt.Hans | Leave a comment

Generalforsamling 2021

Så blev det endelig tid! Den ordinære generalforsamling i Hadbjerg borgerforening afholdes       tirsdag d. 22.06.2021 kl. 19 i Hadbjerg Forsamlingshus Iflg. regeringens genåbningsplan hæves det indendørs forsamlingsforbud d. 11. juni til 100 personer, og det vil med … Continue reading