Forsamlingshus

Faciliteter og leje

For information og leje kontaktes Tine eller Michael Olesen tlf. 20 73 87 49

Ved uheld eller svigt i forsamlingshuset kontakt venligst Tine eller Michael Olesen            tlf. 20 73 87 49 eller tlf. 40 75 26 07

Hadbjerg Forsamlingshus er et velholdt forsamlingshus med et tip, top moderne køkken. Der er plads til 100 mennesker og huset har egen have samt terrasse med overdækning til rygerne.

Har du betalt dit medlemskontingent betyder det, at du kan leje forsamlingshuset til en     MEGET favorabel pris og låne borde og stole samt leje service, når der skal festes hjemme i privaten. Med din støtte er du også med til at sikre, at der er et forsamlingshus i byen.

Forsamlingshuset udlejes IKKE i forbindelse med afholdelse af ungdomsfester.

Leje af forsamlingshuset:                                                                                                                   For medlemmer………….kr.              950,-                                                                                        For ikke medlemmer…..kr.           1.700,-

Forbrug i forbindelse med leje:                                                                                 El                                         kr.                 5,- pr. kW                                                 Gas                                      kr.               15,- pr. m³                                                                            Almindelig rengøring      kr.            400,-

For at kunne leje forsamlingshuset til kr. 950,- skal man have været medlem i 19 mdr. og have betalt rettidigt – dvs. inden 1. juni (jvf. forretningsordenen for forsamlings-huset). Der gælder særlige regler for nye tilflyttere.