Frivillige søges

Hadbjerg Borgerforening har store ambitioner om både at fortsætte den gode udvikling af byen og at igangsætte events i byen igen.

Kunne du tænke dig at give en hjælpende hånd?

Events

Er du et socialt væsen, der trives og får energi af at have folk omkring dig? Så er frivillig med events måske lige noget for dig.

Vi har en del faste events i løbet af året med gode beskrivelser af gøremål, hvor vi godt kan bruge din hjælp, men vi vil også gerne prøve nye events af, så kom bare med din idé.

De årlige, faste events er fastelavnsfest, Skt. Hans fest og Juletræsfest

Men forslag til andre events kan fx være fællesspisning, LAN party, sommerfest, nissejagt i december, chokoladesmagning m.v.

Skoven

Nyder du den friske luft og at arbejde udenfor? Så kan et projekt i skoven være noget for dig. Vi har nemlig mange idéer, som vi gerne vil have ført ud i livet.

Ud over den almindelige vedligeholdelse af arealerne søger vi også frivillige, der vil hjælpe med at udvikle området med fx bålrist ved bålpladsen, siddepladser, flere shelters, legeplads, træningsområde, mere skiltning og kort, blomsterbed mv.

Forsamlingshuset

Har du mulighed for at vise forsamlingshuset frem til interesserede lejere og tage dialogen med dem, så kan udlejer af forsamlingshuset måske være noget for dig.

Kontakt

Hør mere ved at skrive til os på Facebook https://www.facebook.com/Hadbjergborgerforening eller på mail hadbjergborgerforening@gmail.com