OPDATERING TIL GENERALFORSAMLING D. 22/6 – 21

VI HÅBER PÅ ET TALSTÆRKT FREMMØDE.

Efter de seneste forhandlinger i Regeringen, vil der fra på mandag d. 14/6 ikke længere vil være krav om coronapas i foreningsaktiviteter, eller krav om brug af mundbind.

Dette betyder at vi kan afholde en næsten normal generalforsamling d. 22. juni, og forhåbentlig vil flere af jer have lyst til at møde op.

Vi skal sselvfølgelig stadig holde fast i god hygiejne-adfærd, holde afstand og ikke møde op, hvis man har symptomer på sygdom.

DER ER BRUG FOR NYE KRÆFTER.

Samtidig er dette også en påmindelse om selve generalforsamlingen, og en opfordring til fremmøde. For det første fordi det endeligt er muligt at mødes, men også fordi det efter bestyrelsens møde d. 8/6 er blevet klart, at flere medlemmer fremover er nødt til at prioritere deres kræfter anderledes og derfor ikke ønsker genvalg til deres poster.

Dette betyder, at der bliver op til 4 pladser ledige, som hhv. medlem af bestyrelsen og som suppleant, og hvis borgerforeningen fremover skal kunne bestå – netop nu, hvor det begynder at være muligt at samles om flere sociale arrangementer – og stadig være et af byens samlingspunkter, så er der brug for friske kræfter, der har lyst til at være med.

Det er spændende arbejde, man lærer andre og byen bedre at kende, og man kan være med til at opretholde eksisterende rammer  – og skabe nye – for socialt samvær og udfoldelse i byen.

Bestyrelsens poster og opgaver vil blive beskrevet og fremlagt inden generalforsamlingen – her på hjemmesiden – så interesserede kan se hvad bestyrelsesarbejdet indebærer.

Tænk over det.

Mange hilsner